Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Фроленко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Фроленко О. М. 
Бізнес–середовище підприємства: методичні підходи до його стратегічного аналізу [Електронний ресурс] / О. М. Фроленко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 9. - С. 145-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_9_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 74.891 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Фроленко О. 
Інституалізація механізму стратегічного маркетингового управління підприємством та його інформаційно-аналітичного забезпечення [Електронний ресурс] / О. Фроленко // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 3. - С. 196-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_3_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.527 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Фроленко О. М. 
Маркетингова інформаційна система як засіб реалізації стратегічного потенціалу промислового підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Фроленко // Інноваційна економіка. - 2014. - № 6. - С. 238-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_6_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.701 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Фроленко О. М. 
Маркетинговий механізм формування системи економічної безпеки підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Фроленко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(3). - С. 206-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(3)__53
Попередній перегляд:   Завантажити - 611.161 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Фроленко О. М. 
Формування маркетингового механізму забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Фроленко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 2(4). - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2(4)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.136 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Фроленко О. М. 
Інноваційний механізм реалізації стратегічного потенціалу підприємства автомобілебудування [Електронний ресурс] / О. М. Фроленко // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 750. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_750_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 169.394 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Оксентюк Б. 
Інформація в системі маркетингового управління підприємством [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, О. Фроленко // Галицький економічний вісник. - 2015. - № 2. - С. 198-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2015_2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.858 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського